katonjatek.hu blog

Ökodesign, ökotippek, ökomegoldások a mindennapokra. Környezetbarát játékokkal a holnapért. KARTONJATEK.HU hivatalos blogja.

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Last minute iskolatáska

2010.09.01. 23:22 - antiplastik

Címkék: design táska család gyerek csináld magad iskolatáska kreativitás

Akinek van iskoláskorú gyereke és egy kis szépérzéke, már biztosan találkozott az alábbi problémával. Sok rossz közül vajon melyiket válasszam? Az aktuális mozifilm főszereplőivel díszítetett, vagy gagyi mesehősöset? Vagány sportolósat, vagy cuki állatfigurásat? Nos, ez nem könnyű kérdés, de csak a szülőnek okoz problémát. A gyerek egy perc alatt kiválasztja magának valamelyiket és el is van intézve a dolog. Nálunk azért nincs ekkora demokrácia - legalábbis ha designról van szó! Hiába próbáltam, egyik iskolatáskára sem tudtam jó szívvel rábólintani.

Őszintén szólva, egy ilyen jó lehetőséget bőrmíves énem egyszerűen nem tudott kihagyni! Vettem egy szép darab bőrt, és nekiláttam a táskának. Az egészet kézzel varrtam és nagyon élveztem a munkát. Tegnap estére lett kész - kisfiam már nagyon aggódott, hogy táska nélkül kell iskolába mennie. Most én aggódom egy picit, vajon mikor teszi fel a kérdést - neki miért nincs filmsztár az iskolatáskáján.

De már kipróbáltam: pont belefér a laptopom!

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kartonjatek.blog.hu/api/trackback/id/tr642265778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kőváry Orsolya · www.irodatunder.hu 2010.09.02. 06:58:40

Még az a szerencse, hogy tetszik is neki, és nem a több órányi munka végén közölte, hogy ezt ő aztán nem fogja hordani. :D


süti beállítások módosítása