katonjatek.hu blog

Ökodesign, ökotippek, ökomegoldások a mindennapokra. Környezetbarát játékokkal a holnapért. KARTONJATEK.HU hivatalos blogja.

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Újrahasznosított ház telefonkönyvből

2010.10.18. 07:30 - antiplastik

Címkék: újrahasznosítás

Nem tudom, hogy más, hogy van vele, de én évek óta nem fogtam telefonkönyvet a kezemben. Az Internet korában sokak számára idejét múlt a szükségessége. Ha az elmúlt 8-9 évben átvettem volna a telefonkönyveket, szép kis oszlopot építhetnék most belőle. Lehet, hogy emiatt is jutott eszébe amerikai egyetemistáknak a Dalhousie Egyetemről/ Nova Scotia, hogy telefonkönyvekből házat építsenek. Egy igazi újrahasznosított remekmű született. A könyveket a falak, sőt a tető építésénél is használták. Összesen 7000 db telefonkönyvet építettek be, amelyeket fémállványzat tart össze.

www.kartonjatek.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://kartonjatek.blog.hu/api/trackback/id/tr982376934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoldbeka55 2010.10.18. 11:00:54

:DD Hát én is éppen a minap futottam össze otthon a telefonkönyvvel, és mikor a kezembe akadt el is gondolkodtam rajta, hogy tulajdonképpen mi ez, minek van itt, mi értelme, és mikor használtam utoljára? Az pont nem jutott eszembe, hogy házat építsek belőle, mert azt hittem már csak arra jó, hogy erőművészek széttépkedjék, de meg kell hagyni, ez a házas dolog is igen eredeti ötlet. Ráadásul a vastagságát tekintve valószínűleg nem rossz hőszigetelő, legalábbis a vastagsága alapján :D Mondjuk beázás ellen nem tudom mennyire véd meg pára ellen, mert ha megszívja magát, akkor azért nehéz lehet kiszárítani, kandallót építeni bele pedig nem túl biztonságos :PP

Almaspite 2010.10.18. 18:24:13

@zoldbeka55: Én is éppen Nova Scotia átlag éves csapadéktérképét keresgélem a neten...

:-)

antiplastik 2010.10.18. 18:45:32

Kedves Almáspite és Zoldbeka55!

A lelkes építők biztosan nyitottak egy esőbiztos fejlesztésre....:-)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.28. 15:24:48

tűzrendvédelmi szempontból átment a vizsgán?

antiplastik 2011.01.28. 15:40:51

Fontos ez? Ez csak egy ötlet, egy kis gondolatébresztő.


süti beállítások módosítása